Eseményeink időrendben:
· Vállalkozási mérlegképes könyvelő


tovább >>
· IKER 2.: Önállóan használom az informatikai eszközömet


tovább >>
· Vámügyintéző


tovább >>
· Számviteli ügyintéző


tovább >>
· Pénzügyi ügyintéző


tovább >>
· Bérügyintéző


tovább >>
· Élelmiszer-, vegyiáru eladó


tovább >>
· Vám-, jövedéki és termékdíj ügyintéző


tovább >>
· Pénzügyi-számviteli ügyintéző


tovább >>
· Adótanácsadó


tovább >>
· Vállalkozási és bérügyintéző


tovább >>
· Társadalombiztosítási ügyintéző


tovább >>
· IKER 1.: “Első lépések a digitális világba”


tovább >>
· Raktáros


tovább >>
· Boltvezető


tovább >>
· KÖNYVVITELI SZOLGÁLTATÁST VÉGZŐK TOVÁBBKÉPZÉSE 2018.


tovább >>
Pénzügyi ügyintéző ()

Pénzügyi ügyintéző 
OKJ azonosító: 51 344 04
Engedély száma: E-000510/2014/A013

Előfeltétel: érettségi vizsga

A képzés időtartama: 160 óra 

Az oktatás tervezett időpontjai: péntek délután, szombat délelőtt


A szakképesítés követelménymoduljai:
  • 11504-16 Gazdálkodási alaptevékenység ellátása 
  • 10147-12 Gazdálkodási feladatok ellátása 
  • 11506-16 Vállalkozásfinanszírozási és adózási feladatok
A szakképesítéssel betölthető munkakörök: Pénzügyi asszisztens, Pénzügyi referens, Pénztáros, Számlaellenőr, Bérszámfejtő, Vállalati pénztáros, Pénzügyi nyilvántartó, Számlázási ügyintéző, Számviteli adminisztrátor, Irodai adminisztrátor

A vizsgára bocsájtás feltétele: valamennyi követelménymodulhoz tartozó eredményes modulzáró vizsga letétele

A felmentés feltételei: a résztvevőnek lehetősége van előzetes tudásmérés keretében a korábban megszerzett ismereteit elismertetni, így abból a követelménymodulből, melyből teljesíti az előírt követelményeket felmentést kap az óralátogatás alól.

A pénzügyi ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat. 
 
A részszakképesítéssel rendelkező képes: 
  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket,
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat,
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat,
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni,
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban,
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében,
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni,
  • irodai szoftvereket használni,
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából.

A képzési program megtekinthető cégünk ügyfélszolgálatán.